2011. április 11., hétfő

Péntek esti csajos buli!

Végre egy felnőtt csajos bulit tartottunk múlthét péntek este a társaság hölgy tagjaival! Férjek és gyerekek nélkül csak mi csajok!
Minden alkalommal amikor a fiúk elmentek Imréék bulizni, (kb. évente 2-3 alkalommal) akkor mindig eszembe jutott, hogy mi miért nem megyünk el valahova, aztán a legutóbbi fiú buli után rászántam magamat és megszerveztem a bulit. Jobb öttlet nem lévén bowlingozást szerveztem este 9-től. 
Remélem mindenki jól érezte magát, mert én igen, jó volt kicsit a gyerekek nélkül kikapcsolódni, bár azt tudtam, hogy másnap nem lesz kivételezés és tovább alvás a kimaradás után, hisz a gyerekek kelnek! De megérte!
Két játékot játszottunk az elsőt Viki nyerte a másodikat én. :)

Íme a második játszma végeredménye.
Ezután a társaság fele hazament, mi akik maradtunk még iszogattunk és beszélgettünk (már amennyire a karaokei mellett ez sikerült)  majd egy órakor haza indultunk.

Remélem máskor is megismételjük, már ha a többiek is benne lesznek.

Ui.: Azt különösen élveztem, hogy már nem lehetett dohányozni a helyiségben és így nem büdösen tértem haza és nem kellett egyből hajat mosni és a ruhákat a mosógépe dobni azonnal!

1 megjegyzés:

  1. A számítógépen utólag én is tudok ilyen eredménytáblát szerkeszteni!!!:) Balázs
    Én meg örülök, hogy egy jót buliztál, és gratula a nyeréshez! Ági

    VálaszTörlés