2010. december 3., péntek

21 nap múlva ....

tavaly

21 nap múlva karácsony!
Úgy érzem jól állunk a karácsonyi előkészületekkel. A 24.-i menü fő része kitalálva, hús hozzá a fagyóban. Gyerekeknek ajándék megvéve és becsomagolva!!! Már csak a kísérő kártya hiányzik róluk. Kaszi ajándékát is kitaláltam már, bár a beszerzés még hátra van. Hogy Ő hogy áll az én ajcsimmal fogalmam sincs, csak azt tudom, hogy majd valamelyik hétvégén megy el vásárolni. Dédinek és Zsuzsi mamának a naptárakhoz a fotókat kell még összeválogatnom és valahol kinyomtatni és összefűzni. Ehhez a hétvégén a képeket mindenképp össze kell szednem. Igazság szerint csak a mi képeink hiányoznak ,mindenki gyorsan megküldte a kért képeket. Hálás köszönet érte a közreműködőknek! :-)
Mivel műfenyőfánk van így, a fenyőfa vásárlással sincs gondunk az utolsó napokban. Szaloncukor, szalvéta is már a szekrényben várja az ünnepet.
A lakást már múlthét vasárnap feldíszítettem.

Az oviban Daniék 16-án karácsonyoznak akkora kell sütnöm egy adag mézeset és még itthonra is kell  még egy adag. Dani minden reggel oviba induláskor elvitt magával egy - két darabot és vacsi után is ette, így el is fogyott a vasárnapi sütés.

Erősen gondolkodom azon is, hogy ha kapok valahol akkor már most megveszem a szilveszteri malac husit, ugyanis tavaly későn kaptunk észbe és már sehol sem kaptunk, így az idén ezt is időben szeretném elintézni. 

Egy jó kis wellness hétvégére is úgy vágyom akár ide is szívesen vissza mennék! Bár tudom, hogy ez még egy darabig kivitelezhetetlen, de álmodozni jó. Főleg most hogy csak én vagyok fent mindenki más alszik. :-)

4 megjegyzés:

  1. Andi!!! Ajcsi???? Ne már!!!!!!!!!!Légyszííííííves!!!

    VálaszTörlés
  2. Amúgy ügyes vagy, hogy mindennel így rendben vagy.
    A wellness is meg lesz egyszer....Fel a fejjel!

    VálaszTörlés
  3. Ha menni akartok én szivesen vigyázok a gyerekekre.

    VálaszTörlés
  4. Köszi Anyu, majd szólunk ha aktuális lesz!!!

    VálaszTörlés