2011. augusztus 9., kedd

Lányok és a mozgás 14.

Tegnap  délután le kellett szerelni a lányok ágyát alacsonyabb szintre, mert Zoé kétszer is "meglépett" az ágyából. Először egy altatás során valahogy kimászott vagy esett, mindenesetre nem sírt és nem látszott rajta sérülés. Másodjára tegnap délután alvás után Hanna ágyában találtam Zoét. Tehát ideje volt az ágyat alacsonyabbra tenni.

Menni már nagyon ügyesen mennek, sőt ha akarnak akkor már nagyon gyorsan is tudnak menni, mondhatnám azt is, hogy szaladnak. A legújabb, hogy szinte mindenhova felmásznak, vagy legalábbis megpróbálnak. A nappaliban a fotelt a fal felé kellett fordítanunk, mert nem volt elég, hogy felmásztak rá, nem, ha már ott voltak akkor tovább másztak a karfára és ott egyensúlyozva a könyvespolcról pakoljanak le, illetve a lámpát kapcsolgassák. Miután a fotelen nem rosszalkodhattak tovább kerestek maguknak mást, ezúttal  a dohányzó asztalt szemelték ki. Ha már felmásztak az asztalra akkor onnan vagy az ágyra másznak át, vagy az ablakon néztek ki. Így már nem hagyhattam nyitva az ablakot amikor kimentem a szobából. Tegnap egy percre mentem ki a nappaliból, visszafele jövet látom, hogy Hanna a radiátor tetején áll. Apróbb szívroham után gyorsan leszedtem és az asztalt száműztem az ablak alól. Ha így haladunk lassan semmi nem marad a szobában és én  hamarabb megőszülök mint szeretném. 

Ebéd közben egyre inkább szeretnének önállóan enni, hisz reggel és délután már egyedül eszik a falatkákat, kenyeret, paradicsomot, uborkát, sajtot, felvágottakat. 
Nyaralás alatt nagyon megszerették a "rendes" ételeket, tehát itthon sem pépesítem nekik az ételek nagy részét. Így kicsit lassabb az étkezés, de nagyon élvezik. 

Hát itt tartanak most.

3 megjegyzés:

  1. Hát igen, nem is kicsit...
    Na, de hogy olyan elevenek, mint két fiú...?

    VálaszTörlés
  2. Ááá, mindenki azt mondja egy kis csaj felér min. 2 fiú rosszaságával....Ráadásul merészebbek is.

    VálaszTörlés