2011. január 22., szombat

Végre megvan az új gofri és szendvics sütőm!



Már két hete, hogy a karácsonyra kapott 3 in 1-ben sütőm elromlott, egész egyszerűen sütés közben nem melegített tovább. Következő hétvégén, azaz a múlthétvégén sikerült visszavinni és a pénzt vissza is kaptam, ma kipótolva az összeget vettük a fent látható gyönyörűséget!  Ebben csak gofrit illetve melegszendvicset lehet készíteni, de ez nekünk bőven elég, hisz hússütésre ott a tűzhely. :-)
Rögtön ki is próbáltuk benne a gofri sütést:



IGEN Mickey egér formájú gofrit süt!!!!
Egy három gyerekes család ezt meglátva nem dönthetett más mellett, főleg úgy hogy teljesen versenyképes volt az ára.
A kész melegszendvicsre pedig Mickey egér fejének a körvonala van rásülve, holnap este ezt is kipróbáljuk és felteszem ide a képet.

Fincsi lett!


A gofri tésztám még nem az igazi, nem elég édes ahhoz, hogy magában finom legyen, persze pudinggal vagy más édes feltéttel finom, de magában nem. Mivel Dani este már nem ehet csokisat így a pudingot és mogyorókrémet sem tehet rá magában meg nem ízlett neki, tehát édesebbet kell találnom, vagy a mostaniba több cukrot tennem. Amint kikísérleteztem a jó receptet közzé is teszem!

Addig is aki tud süssön egyet, a többiek vagy a fogyókúrázók csak nézzék a miénkről készült képeket! :-))))

8 megjegyzés:

  1. Jó pofa! Remélem ezzel több szerencséd lesz, mint a miénkkel.
    Én csak nézegetem a tiétekről készült képeket, mert szerintem kedden a dietetikus néni úgyis eltilt tőle. :(

    VálaszTörlés
  2. Miért tiltana el a dietetikus????

    VálaszTörlés
  3. Voltam a dietetikus nőcinél. Nem tiltott el! :))))
    De ezentúl csak teavajas szendvicset eszek.
    Ha érdekel a többi jó tanács, hívj!

    ui:Küldtem neked egy kis ajándékot. Remélem nem vágod a fejemhez....

    VálaszTörlés
  4. Szia, épp ilyen szuper gofrisütőt keresek és Téged dobott ki a google :) Íme az én receptem, remélem, Neked is bejön!

    30 dkg liszt, 2 kávéskanál sütőpor, 3 tojás, 3 dl tej, 10 dkg cukor, egy citrom reszelt héja, 10 dkg vaj, 1 csomag vaníliás cukor.

    A vajat megolvasztom, utána minden hozzávalót hozzá keverek, utoljára hagyom a lisztet, én robotgéppel szoktam csinálni.

    Jó étvágyat hozzá!
    Heni

    VálaszTörlés
  5. Szia Heni!

    Köszi a receptet, ki fogom próbálni!
    A gépet az Auchanban vettük, de biztos máshol is kapható.
    Bocsi a késői válaszért. :-)

    VálaszTörlés
  6. Szia,

    En is ezt a gepet neztem ki, de sajna mar nem kaphato. :-(
    Ezert:

    http://www.nfh.hu/magyar/veszelyes/temp_sc_51326/dhtmlform_4574181.html

    Mi a gyakorlati tapasztalatod ? (veszelyesseg. Sutes minosege. Tisztithatosag...)
    Erdemes tovabb kajtatni, vagy adjam fel a keresest?

    Koszonom a valaszod.
    Udv
    Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gabi!

      A fém része valóban jobban felmelegszik mint kellene, de mi nem engedjük a gyerekeket a közelébe. :-)
      Könnyen tisztítható, hogy kivehetőek a betétek.
      A melegszendvics készítése nem a legideálisabb benne, mert nem mindig ragasztja össze a kenyérszeleteket, ha azok nem érnek el egy bizonyos vastagságot.
      A gofrit imádják a gyerekek, mivel kisebb egy gofri mint másfajta sütőkben így tovább tart ugyanannyi gofritészta kisütése, de ezt az áldozatot szívesen vállaljuk. :-)
      Szerintem mindenképpen cserélhető lapos sütőt vegyél, a könnyű takaríthatóság miatt. (Korábban nem cserélhető laposom volt, kész rémálom volt takarítani.)
      Jó vásárlást!

      Törlés
    2. Nagyon koszonom a valaszod.
      Szep tavaszt.
      Gabi

      Törlés