2011. július 5., kedd

Sült afrikai harcsa baconnel és tavaszi sült krumpli




Mint, ahogy szinte minden hétvégén kérdés, most is az volt, hogy mi legyen az ebéd, ugyanis nálunk nincs az, hogy ha vasárnap akkor húsleves és rántott hús a menü.
Az elmúlt hétvégén vasárnapra a címben szereplő menüt találtuk ki magunknak. A krumplit már régen kinézte Kaszi, míg a hal elkészítési módját pedig Ő maga találta ki és közösen készítettük el.

Hozzávalók a sült halhoz:
80 dkg tisztított afrikai harcsa törzs,
20 dkg szeletelt bacon
só,
bors,
2-3 szál újhagyma,
cayenne bors (elhagyható).

Az afrikai harcsát szálkátlanítottam és 3 ujjnyi  szélesre szeleteltem fel, a vastag részét pedig ketté vágtam,  az egyenletes sülés miatt.
A tepsit Kaszi kivajazta és a szeletelt baconnel teljesen beborította az alját.  
Én eközben a halszeleteket sóztam és borsoztam, mindkét oldalukon, majd a szalonára fektettük őket. A mi szeleteinket még egy kis cayenne borsoztuk (Dani szeleteit nem), majd 3 szál újhagymát csíkokra vágva ráfektette Kaszi. 
A 180-190 C-ra előmelegített sütőbe tettük és pirosodásig sütöttük (kb. 30-40 perc volt). 
Íme az eredmény:

A tavaszi sült  krumpli receptéjt  itt találhatjátok. Szerintem jobb köretet is ettünk már, kicsit száraz volt és másnap még szárazabb. Szívem szerint ezt nem ajánlom senkinek sem, inkább egy finom krumplipürét vagy rizst e mellé a finom hal mellé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése