2011. július 28., csütörtök

Nyaralás 2011. július 16 – 23. Első nap (szombat)

Szombaton ¾ 10-kor indultunk a szentgotthárdi Gotth’Art Hotelbe. Az útvonaltervező szerint az út minimum 3óra 20 perc lesz, természetesen dugók és megállások nélkül. Hát nekünk ezt a távot hat és fél óra alatt sikerült teljesítenünk. Igen negyed ötre értünk a szállodához. Hogy, hogy lett ilyen hosszú az út? Mivel az M7-en jöttünk a Balaton nyugati végéig, szinte természetesen (sajnos) kifogtunk egy baleset következményeként kialakult 25 km-es dugót. Aztán Balatonfüredi pihenőnél megálltunk a lányokat megetetni, mert már egy körül járt az idő, aztán fél három körül Zalacsányon a Vadász étteremben mi is megebédeltünk. Én csak erdei gyümölcslevest rendeltem, míg Kaszi szűzérméket vargányás szósszal és dödöllével. Dani pedig rántott camembert sült krumplival. Mindenkinek nagyon, de nagyon finom volt az étele (bár Dani a díszítések és az étel melegsége miatt nem ette meg) és italokkal együtt nem fizettünk öt ezer forintot, tehát a finom ételhez megfizethető ár is társult. Ha a közelünkben lenne ez az étterem biztos többször ennénk ott. Így azonban csak ajánlani tudom mindenkinek aki a környéken jár, illetve megegyeztünk, hogy hazafelé is itt fogunk megebédelni. Hát így tartott az utunk hat és fél órát.
Bejelentkezés után szomorúan vettük tudomásul, hogy nem két egybenyíló szobánk van, hanem egy nagyobb, abba van felállítva a két babaágy és Daninak a fotelágy. Szerencsére a szobában még így is maradt elég hely a lányoknak mászkálni és játszani.
Íme pár kép a szobáról:

A lányok nagyon örültek, hogy végre megmozgathatják a lábaikat így hagytuk is őket vacsoráig játszani.
A szálláshoz svédasztalos vacsora és reggeli jár. Így a lányoknak is mindig találunk fogukra való ennivalót. Reggel a paradicsom sonka sajt kenyér és joghurt a nyerő, míg este ha van krémleves, rizs és valamilyen hús (csőben sült, rántott) hozzá. Daninál reggel a tejbegríz a nyerő, míg esténként kisebb nagyobb tanakodás után mindig eszik valamit, s természetesen a végén a süti sem maradhat el.

Esténként a lányok kilenc körül térnek nyugovóra, mivel velünk vannak egy szobában így a kiságy oldalát letakarom, és minden lámpát lekapcsolunk, a tv azonban halkan megy, az első este volt egy kis sírás aztán minden este kevesebb, míg csütörtökön már hang nélkül aludtak el.