2011. augusztus 15., hétfő

Málnás - csokis falatkák (azaz málnás - csokis brownie)



Az augusztusi TV paprika magazinban találtam ezt a receptet és a hétvégén el is készítettem. Nagyon finom lett, legalábbis aki kóstolta ezt mondta.
Íme a recept:
Hozzávalók (6-8 személyre):
20 dkg étcsoki
25 dkg Ráma
30 dkg barna cukor
4 tojás
20 dkg liszt
1/4 kiskanál sütőpor
3 dkg kakaópor
15 dkg málna
Tálaláshoz vagy tejszínhab, vagy fagyi. 

1. A sütőt előmelegítjük 180 C-ra. 
A csokit és a Rámát gőz felett megolvasztjuk, majd a onnan levéve hozzá keverjük a cukrot és a tojásokat. 
2. Hozzászitáljuk a lisztet, a sütőport és a kakaót, jól elkeverjük, majd a tésztát egy kivajazott és sütőpapírral kibélelt tepsibe tesszük. (Én egy kb. 20x30-as tepsibe tettem.) Megszórjuk a tetejét málnával, és 35-40 perc alatt készre sütjük.
3. Amikor kissé kihült, pogácsa szaggatóval korongokat vágunk ki belőle. (Ezért falatkák a neve az újságban.)
Én ezt nem csináltam meg, hanem simán kockáztam. 

Fagyasztott málnát használtam, amit nem olvasztottam ki, és én a felületes olvasás miatt a málnát nem rá tettem, hanem belekevertem a tésztába, így is nagyon finom lett, bár a málnák nem igazán látszanak. Szerintem több málnát is elbír!
Tálaláskor vagy tejszínhabbal vagy fagyival nagyon finom, ezek nélkül nagyon tömény csokis a süti. Mi mascarponés - erdeigyümölcsös fagyival ettük és tényleg nagyon finom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése