2011. augusztus 1., hétfő

Nyaralás 2011. július 16 - 23. Negyedik nap (kedd)

Mivel erre a napra még jó időt mondtak, úgy döntöttünk, hogy ma még kirándulunk és holnap az esőben fürdőzünk, hisz fedett medencék is bőven vannak.

Kirándulni készülünk!
Akik már jártak ezen a vidéken javasolták, hogy mindenképpen nézzünk szét Szalafőn és Őriszentpéteren. A környéket ajánló füzetecskéből kinéztük, hogy Szalafőn van egy hely ahol kecskéket és más házi állatokat tartanak, valamint kecskesajtokat lehet kóstolni. Ezt a helyet hamar megtaláltuk és szét is néztünk a "gazdaságban". Itt készültek a következő képek:

Merre vannak a bocik?
Bocikat kerestünk, de nem találtunk.
Dani kecskék etetése közben.

Aztán megpróbáltuk megkeresni a tökmag présházat, sajnos ezzel is csődöt mondtunk, mert a füzetben pontos cím nem volt, a helyiek meg nem tudták pontosan megmondani, hogy hol lehet. Hát ennyit a helyiek helyismeretéről.
Innen Őriszentpéterre mentünk ahol a Templomszeren álló 800 éves katolikus templom áll, melynek falain gótikus freskótöredékek láthatók.

Még Szalafőre tartva az út mellett két helyet is megjegyeztünk, hogy visszafelé feltétlen megállunk ott és megnézzük, így Farkasfa határában egy vadászlesre felmásztunk és megnéztük onnan a gyönyörű tájat.

Majd Máriaújfalú mellett lévő Hársas-tó partján sétáltunk egy nagyot.

A nap végére mindenki nagyon elfáradt és hamar elaludt.
Napi kedvenceim:
Zoé mosolyog a fényképezőgép láttán.