2012. július 11., szerda

Végre vége





Tegnap végre záróvizsgáztam a Pénzügyi-számviteli ügyintéző OKJ-s tanfolyamon, hogy dicsekedjek egy kicsit ötössel végeztem el a tanfolyamot.
Ezért ezer köszönet a családomnak, de legfőképpen Kaszinak, hiszen a suli alatt szombatonként ő vigyázott a gyerekekre, természetesen nem csak vigyázott, hanem sokszor ebédet is főzött a családnak. A vizsgákra készülve pedig elviselte, hogy nincs mindig főtt ebéd hétköznap, illetve hogy kicsit (vagy nagyon?) "zizi" voltam.
Tegnap a sikeres vizsgáért a fenti képen látható sütiket kaptam a drága férjemtől!

Hmmm, nagyon fincsi volt a muffin!
Mostmár visszatérhetek a rendes kerékvágásba, főzés, takarítás, kenyérsütés .... .
Már idejét sem tudom mikor sütöttem utoljára kenyeret, kalácsot, a hétvégi sütik is elmaradtak, na de majd mostantól ...

1 megjegyzés:

  1. Gratulálunk még egyszer a sikeres vizsgához!!!
    Itt a távolban mi is megünnepeltük egy kis Magnumos fagyival...Tényleg fincsi és hatalmas!!
    Gratula!!!

    VálaszTörlés