2010. október 15., péntek

A nap mondása!

Tegnap Dani a konyhában tobozokból és makkból egy mókust próbált meg összerakni, a ragasztó nem ragasztotta össze a darabokat ezért fogpiszkálóval próbálkozott. A fogpiszkálót bele akarta szúrni a makkba, nem ment neki, mert túl kemény volt a héja, ezért kitalálta, hogy a szék háttámlájához a "vashoz" üti egy kicsit a makk végét és majd akkor megreped és bele tudja szúrni a fogpiszkálót. Na én erre mondtam neki, hogy az nem fog menni, de ő csak ütögette a makkot a székhez. Mit ad Isten tényleg megrepedt a makk pont ott ahol ő szerette volna és már szúrta is bele a fokpiszkálót. Persze mondja hogy ő egy zseni hogy ezt megtudta csinálni. Ezután azt mondja nekem: " Anya ha felnőtt leszek megváltoztatom a nevem." Hogy én mit gondoltam erre a mondatra azt megfogalmazni nem igazán lehet, de valami olyasmit hogy de nem szeret minket ez a gyerek. Persze kérdezem mire akarod változtatni a neved? "Zsenire, hisz én olyan zseni vagyok." Na megnyugodtam hogy nem minket nem szeret. Persze elmagyaráztam hogy a zseni az egy jelző, mint a szép vagy okos és hát így sem hívnak senkit sem, de ettől függetlenül tényleg okos hogy ezt kitalálta és véghez vitte.

1 megjegyzés: