2010. december 18., szombat

Karambol

Kaszi már hónapok óta össze akarja hozni egyik kollégáját  (Petit) "Kis" Katival. Kaszinak Anyuval közös ajándékot vettünk karira, amit Ági vett meg (hála érte) így  az ajándék Debrecenben van. Az volt a terv, hogy Mamával felküldik vasárnap a mikulás csomagokkal együtt, de ez valamiért elmaradt. Kaszi ezt elmesélte Petinek aki kitalálta, hogy most hétvégén lemegy Debrecenbe és elhozza az ajándékot és akkor végre találkozik Katival is. Meg is beszélték /ük a szombati napot. Én gyorsan lecsaptam az alkalomra és az ágy alatt és a polcon tartott kinőtt Dani cipőit, Irénke nénje által küldött pizsamákat és hát a lent átadandó karácsonyi ajándékokat leküldöm Petivel. Mivel Irénke nénje még más is akart Anyunak küldeni, így az volt a terv, hogy Peti délelőtt 10 körül érkezik, innen bemennek Irénkéhez, majd Kaszit haza hozza és indul is Debrecenbe. Szóltam is mindenkinek, hogy Peti érkezik várják. Aztán alighogy elindultak telefonál Kaszi, hogy karamboloztak, nekik nincs semmi bajuk, de a kocsi kereke kitört és Peti nem tud menni. Nagyon megijedtem, hogy nagyobb baj is történhetett volna.
Miután kicsit lehiggadtam telefonáltam mindenkinek,hogy az út lefújva. Azonban Peti nagyon le akart menni és nemsokára kisütötték, hogy miután a kocsit a tréler elvitte a cégnél lévő kocsival mégiscsak lemegy, így Kaszi elvitte a céghez aztán visszafele Irénkénél a cuccot összeszedték. Közben kiderült, hogy Katinak már nem jó, de Petinek nagyon mehetnékje volt ezért az egyik kolléga  nőjüket, Rékát beszélték rá, hogy menjen le vele. Így a dolgok lejutottak és Kaszi is megkapja szenteste az ajándékát.
Valahogy az a fura érzésem van, hogy "valaki" nagyon nem akarja, hogy Peti és "Kis" Kati találkozzon, pedig nem vagyok babonás. :-)

Csak úgy: egy kép ahogy Zoé elbújik a fotel alatt.


1 megjegyzés:

  1. Máskor is szívesen segítünk, csak szólj.
    Petinek nagyon nem akar összejönni a dolog, főleg, hogy az ajándékot meg itt hagyta...hehehe
    Zoé azokkal a nagy szemekkel!!Nagyon édes.

    VálaszTörlés