2011. január 26., szerda

Már székben ülve esznek

Hanna és Zoé: Kajcsira várva.


Hétfőn vettem elő a székre szerelhető etetőszékeket (eddig a szekrényben várakoztak, hogy megtanuljanak ülni a lányok). Hanna már a múlthéten is többször jelét adta (addig sírt míg ki nem vettem a hordozóból és az ölemben ülve meg nem etettem), hogy már nem akar a hordozóban enni, így előkerültek a székek. Kijelenthetem, hogy szeretnek benne ülni és így enni, illetve ott ücsörögni kicsit, míg én teszek-veszek a konyhában. 
Hogy miket esznek mostanság?
Párolt zöldségeket (brokkoli, cukkini, krumpli, répa, cékla) csirke-, vagy pulykamellel és kevés olívaolajjal, a  sült sütőtök is nagy kedvenc. Párszor kaptak már rizst is zöldséggel vagy gyümölccsel. Ma ettek először durumlisztből készült tésztát brokkolival és hússal, ez is ízlett nekik. :-) Természetesen még mindent turmixolok nekik, hisz még egy foguk sincs.
Eddig  kétszer vagy háromszor kaptak kész bébiételt, amikor úton voltunk, de néha még elvinni is az általam készített kaját vittük.
Tejpépeket viszont szívesen vásárolok nekik uzsonnára, mert hamar elkészül és biztosan megeszik. Jól jön ha akkor értünk haza valahonnan, vagy vendégségben vagyunk, illetve a téli friss gyümölcs kínálat igencsak szűkös.


Tele a pocink! :-)

1 megjegyzés:

  1. Elég viccesen néznek ki. :)) De nagyon ügyesek már, hogy így ülnek.

    VálaszTörlés