2011. december 18., vasárnap

Fodrásznál jártunk

Sok szervezés után végre ma délután ötkor eljutottunk a gyerekekkel a Fodrászhoz. Úgy néz ki új fodrászunk van!
Kaszi egyik iskolatársa fodrász és úgy gondoltuk nem árt egy kis szemlélet frissítés a frizurám terén. Én már a múlthéten kipróbáltam (amikor anyu vigyázott a gyerekekre) és szerintem bevált a váltás. 
Ma a gyerekeket vittük el, mert már mindegyiknek túl hosszú volt a haja. Daniét többnyire én vágom (de ha már úgyis ott vagyunk akkor az övét is vágja le szakember), de a lányokkal nem szerettem volna kísérletezni több okból sem. Egyrészt nem tudnak még mozdulatlanul ülni, másrészt lány frizurát még nem vágtam. 
Nagyon rendes volt a Kitti, hisz csak a mi kedvünkért jött be. Gyors keze van, hiszen a 3 gyerek haját kevesebb, mint 40 perc alatt levágta!
Természetesen ehhez a lányok ügyessége is kellett. Azt találtuk ki, hogy Dani lesz az első akinek a haját levágja, így "megmutatjuk" nekik, hogy mi történik ott. Így apa ölében kicsit megszeppenve, de hang nélkül tűrte Hanna a hajvágást. Zoé szinte már magától ment oda, de a végére elfogyott a türelme, de ő sem sírt és nem is nyűgösködött.

Íme az eredmények:

Hanna

Zoé
Nem győztük csodálni a gyerekeket (főleg a csajszikat), hogy mennyire megváltozott az arcuk a rövidebb frizurával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése