2012. január 22., vasárnap

Dani a félszemű kalóz


Hogy hogyan kapott kötést a szemére ez az áldott jó gyerek?
Nem, nem verekedett az oviban, hogy monoklit szedjen össze, szimplán fogat mosott. Igen kérem egy fogmosás is lehet veszélyes az ember szemére! Hogy hogyan?  Íme a történet:

Még pénteken történt, hogy Dani fogat mosott, majd szólt, hogy a szemébe ment a fogkrém. 
Kérdezem, mit csinált, hogy így járt. 
Erre mutatja nekem, hogy lendületesen súrolta  a fogát a rendes fogkefével (elektromos lemerült) és egyszer csak a szájából a szemében végezte a fogkefe. Elmondása szerint, még sikerült becsuknia a szemét, de így is került bele fogkrém. Gyorsan bő vízzel kimostam a szemét. Ezután bár kicsit fájlalta a szemét, de használta és nem  is láttam rajta semmi különöset.
Szombaton már suliban voltam, amikor Kaszi hívott, hogy Dani felkelt és nem bírja kinyitni a szemét, illetve egy kicsit be is van dagadva.  Megbeszéltük ha úgy látja, hogy romlik a helyzet, hívjon és megyek haza visszük a ügyeletre. Mivel nem nagyon nyitotta ki a szemét, így változást nem látott Kaszi, arra gondoltunk, hogy a mentolos fogkrém kicsit kicsípte a szemét, ezért délután vettem kamillát és azzal mosogattuk neki, illetve be is kötöttük a szemét. Mindezekhez azt tudni kell, hogy a jó bal szemét sem nyitotta ki szinte egész nap a gyerek, mert "vagy mindkettőt kinyitja vagy egyiket sem" (idézet Danitól).  Hiába mondtuk neki, hogy akiknek egyik keze vagy lába be van gipszelve attól még a másikat használja, nem nagyon változott  a dolog. Elhatároztam, hogy bárhogy is fog kinézni reggelre a szeme elviszem az ügyeletre. 
Ma az ügyeleten kiderült, hogy vagy a fogkefétől vagy az utána az erős dörzsöléstől megsérült a szaruhártyája. Bekenték kenőccsel és be is ragasztották a szemét, ennek holnap reggelig kell rajta maradnia utána szemcsepp és kenegetés egy hétig. 

Hát így lett Daniból félszemű kalóz.


1 megjegyzés: