2012. január 29., vasárnap

Lányok és az öltözés

Mostanában a csajszik előszeretettel próbálkoznak egyedül öltözni.
Ezzel nincs is semmi gond.
A gond akkor van amikor mindkét zoknit egy lábra húzza fel, sőt nem elég az ő két zoknija, még az én fiókomból szerzett  zokni(k) is azon a lábán köt(nek) ki. 

A rekordot Zoé tartja a jobb lábán 4 db zoknimmal, a bal lábán egy sem volt!

Természetesen a nadrág felvétellel is próbálkoznak és egyre többször sikerül is nekik. Azt, hogy melyik nadrágot ki veszi fel, sokszor ők osztják el egymás között, én csak kiveszem a szekrényből és már meg is rohamoznak és osztozkodnak a nadrágokon. 

Mivel nem csak reggel szeretnek öltözködni, hanem egész nap és leginkább az én pólóimat, pulcsijaimat vennék fel kénytelen vagyok a szekrény ajtókat összekötözni, így most nagyon jól néz ki a szekrénysorunk. :) Nem, nem azért kötöm össze az ajtókat, hogy egyáltalán ne öltözködhessenek, hanem mert már nagyon untam naponta ötször - hatszor visszarakni, hajtogatni a szekrényem teljes tartalmát, mert természetesen nem érik be egy - egy darabbal az összeset ki kell nekik szedniük. "Ha már rosszalkodunk akkor tegyük  azt rendesen!" - gondolom ez járhat ilyenkor a fejükben és beülnek az üres polcra, esetleg egy kilógó lábra a másik rácsukja az ajtót.

Ma a fehérneműimet húzta szép sorban magára Zoé, természetesen ez is mindennapos dolog, de ma ebben is rekordot döntött:

Ha jól számoltam öt darab volt rajta.

Hanna beérte most eggyel:





Jaj, majd elfeledtem, hogy hétfő óta vígan kinyitják a két szoba közötti ajtót! Még lábujj hegyen pipiskedve, de kinyitják!  Aztán mennek a Dani szobája felé és ki tudja ott mit csinálnának ha hagynám őket ott garázdálkodni. Na jó elképzeléseim nagyon is vannak!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése