2012. január 8., vasárnap

Egy elkésett bejegyzés ...

A bejegyzést még karácsony előtt kezdtem el írni, de nem sikerült akkor befejeznem, most Vízkereszt után találtam rá, gondolkodtam, hogy közzé tegyem-e mivel már nem aktuális, de a benne lévő képek miatt úgy döntöttem, hogy itt a helye.



Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a lakásunk már első advent előtt egy héttel fel lett díszítve. Így nálunk már karácsony előtt 5 héttel meg volt a karácsonyi hangulat. A lányok nagyon bírták az égő fényfüzéreket.

Dani szobája
 Dani az idén nagyon sokat segített a díszítésben. A saját szobájában csak ő díszítette fel a fenyőágat. Természetesen az égősort és a faágat én tettem fel.

Az tavaly sikerült pár új díszt is beszereznem az egyik kedvencem ez:



Most nem adventi koszorúnk volt, hanem én állítottam össze egy tálcára a négy gyertyát és még pár díszt.




Természetesen a gyerekek sem maradhattak ki a fotózásból:
Zoé


Dani

Hanna





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése