2010. szeptember 30., csütörtök

Picurik és az evés



Mivel sok mindenki kérdezi, hogy hogyan etettem a lányokat gondoltam megosztom itt mindenkivel és talán később, sok-sok év múlva ők is szívesen olvassák majd. 
Először is mindig egyszerre esznek, ez azért alakítottam így, mert amikor még tényleg nagyon picik voltak volt úgy, hogy a kajcsizás egy órán át tartott. Ez 3 óránkénti evéseket figyelembe véve ha nem egyszerre ettek volna akkor szinte egész nap csak ettem volna. Szerencsére azért ma már 30 perc alatt végeznek egy nagy cumisüvegnyi tápszerrel. :-)
Ha cumisüvegből esznek akkor ez reggel és este így néz ki,

hát igen itt még kis üvegből ettek júliusban
 azaz egy párnára fektetem őket félig és utána két kézben a két üveg.

Napközben pedig az ágyon ülve a következőképpen nézünk ki:

Déli etetés már "rendes" kajcsi amit a konyhában költenek el. Na igen ez már keményebb dió volt számomra is hogy hogyan oldjam meg. Egyszerre csak egyet míg a másik vár a szobában? Ez az addigi együtt evés miatt nem lehetett megoldani, illetve azért, mert a későbbi evésnél sem egyszerre lesznek éhesek. Tehát egyszerre esznek, de hány tányérból, hány kanállal? - jött a következő érdekes kérdéskör.
Többfélét kipróbálva az vált be, hogy a konyha asztalon fenn a két hordozó, vagy hordozó + pihenőszék én velük szemben állok és két tányérból egy kanállal megy a falatozás. A két tányérra azért van szükség mert így biztosan tudom ki mennyit eszik. Tudom, hogy nem túl higiénikus az egy kanál de kettővel zsonglőrködni túl időigényes lenne amit a lányok nem bírnak ki. Persze ha netán betegek lesznek akkor külön kanállal lesz az evés. Az egy falat ide egy falat oda sem mindig működik, pedig ez volt az eredeti elképzelésem, ha valamelyikük nagyon sír és a másik nem annyira éhes akkor az éhesebb többet kap egyszerre, tehát farkastörvény érvényesül az asztalon. :-) Az hogy ki az éhesebb az változó.

 persze csak hétvégén van két gyerekre két felnőtt! :-)
Igen itt még inkább jól jönne + két kéz és egy fej,mivel azonban egyedül vagyok a hét nagy részében ezért a csajoknak kell türelmesnek lenniük.
Néha egészen viccesen nézek ki amikor jobb kézzel kanalazok a másikkal itatok persze keresztben.
Na erről ennyit, ha változik a helyzet akkor beszámolok róla.

Még felteszek egy találós kérdést. Mi látható a következő képen?
A megjegyzésben jöhetnek a válaszok.

1 megjegyzés:

  1. szerintem.....
    talán málnás tejbegríz????
    és ha eltalálom nyerek valamit???

    VálaszTörlés