2010. szeptember 16., csütörtök

Neurológián és körzeti doktornőnél jártunk

Tegnap a lányokat neurológiára kellett vinnem, kontrollra.15 órára volt időpontunk, ami jelenleg a kajcsi időnk is, gondoltam letudjuk a vizsgálatot és utána megetettem őket. Ez csak én gondoltam így, mivel a doktornő a 14-kor kezdődő rendelésen sikeresen 40 percet csúszott. Mire bekerültünk a Zoé és Hanna már igencsak nyügi volt, mert még nem ettek, hisz mindig vártam hogy akkor most mi jövünk, de nem. Éljen a magyar egészségügy! Na erről ennyit.
A lényeg a vizsgálat eredménye, azaz hogy mindkettőjüknek kell a tenyerét masszírozni, hogy minél kevesebbet szorítsák ökölbe, amúgy a koruknak megfelelő fejlettségi szinten vannak. Tornát továbbra is javasolja a dr-nő.

Ezután felmentünk az én körzeti dr-nőmhöz mert a jobb kezem feje egyre jobban fájt. Míg a sorunkra vártunk gyorsan megetettem őket.  Mint kiderül begyulladt az ízületem. Gyógyszer és fáslit írt elő na meg persze pihentetést. Na ez utóbbin jót derültünk, hisz csak éjszaka kivitelezhető a pihi.

Holnap Baba - Mama klubba készülünk, majd az ottani élményekről is beszámolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése