2011. február 2., szerda

Ismét kalácsot sütöttem, de ...

Igen ismét kalács, de most itt a de-n van a lényeg, mert nem kalács mixet használtam hozzá hanem, Limara foszlós kalácsának receptjét, amit itt találtok: foszlós kalács Limarától .
A leírás alapján fontam és kelesztettem a tésztát, természetesen a kenyérsütőmmel dagasztattam,be a tésztát, de a sütőben sütöttem meg és egyáltalán nem bántam meg a plusz melót, mert megérte. A kalács tényleg foszlós lett. 
Mindenkinek nagyon ízlett, bár Kaszinak ez sem volt elég édes. Talán kicsivel több cukrot vagy vaníliás cukrot teszek majd legközelebb bele, hogy neki is igazán finom legyen.

Íme a gyönyörüség:






Ja és ami még fontos lehet, hogy a kisült kalács 930 g volt.

2 megjegyzés:

  1. Szia Drága!
    Hidd el,nekem így is nagyon finom volt...
    Igaz egy kis cukor még ráférne....
    Szóval isteni lett a kalácsod...:)
    Puszi...a férjed

    VálaszTörlés
  2. ez tény ,hogy szép és biztosan finom is volt. Az enyém sokkal sötétebb let amit a sütőben sütöttem .Ügyes vagy puszi anya.

    VálaszTörlés