2011. február 2., szerda

Lányok és a mozgás 10.

Az elmúlt hét végén (2011. 01. 29-én)  Hanna felállt! Hip - hip hurrá!!!
Bár még nagy terpeszben áll meg és a jobb lábát is kifele forgatja, de áll.
Ma láttam tapsolni is! Nagyon édes ahogy a kis kezét összeüti. Jaj, majdnem elfelejtettem, hogy kb. kép hete pát is int, sőt néha mondja is, hogy pá-pá.


Hanna felállt! Itt először!
 Természetesen azóta ahol csak tud megkapaszkodik és próbál felállni, ez legtöbbször sikerül is neki és ami a fő nem borul el és csak nagyon ritkán kell neki segíteni hogy vissza térdepeljen és tovább álljon.

Zoé is fel állt hétfőn, de azóta Őt nem láttam állni, lehet hogy itt is tart egy - két hét szünetet mint a mászásnál?
Viszont hét eleje óta Ő is lelkesen tapsol!!!

1 megjegyzés:

  1. Nekem nem is mondtad ,hogy tapsolnak agyerekek , ésazt sem , hogy pát intenek nagyon ügyesek , puszi mama

    VálaszTörlés