2011. február 13., vasárnap

Zoé első

Ma, 10 hónaposan és két hetesen kibújt Zoé első fogacskájának a teteje!!! Alul a jobb egyes, lett az első befutó, illetve kibújó.
Reggel az orrszívásnál vettem észre, hogy bizony ott fehérlik valami, és igen az ujjammal éreztem is a kis fogacskának az éles tetejét.
Fontos hogy nem volt éjszakai felkelés, sírás, nyűglődés a fog kibújása előtt, és ez remélem ezután is így lesz.

Ma többször is felállt Zoé, bár még remegtek a lábai pár perc után és még többször segíteni kellet neki letérdepelni, de nem adta fel és tovább próbálkozott. Valamint ma többször is tolatva leült, eddig ugyanis mindig csak térdepelt. 

Pár kép az elmúlt napokból:

Zoé néha így hasra dobja magát, pár másodpercre és már megy is tovább.

Ha akarunk önkiszolgálóak vagyunk! :-)

Mondjuk!

Na még valami kaja? - Hanna

Én is megakarom kóstolni ezt a kanalat! - Zoé

1 megjegyzés:

  1. Na én meg ép tegnap meséltem Hnémetiben, hogy nincs még foguk...
    Már nagyon ügyesek!!

    VálaszTörlés