2010. november 19., péntek

Egy nem mindennapi nap

Tegnapi napunk nem volt egy átlagos, a végére teljesen kidőltem én is és a lányok is.
Danit  Kaszi vitte az oviba és utána ment dolgozni, ez eddig ok-és volt és nekem kényelmes is. Ezután mi (a lányok) 10-re mentünk a gyógytornára, hogy oda érjünk 9. 20-kor kell itthonról elindulni. Na nem a távolság nagy, hanem arra kell a sok idő, hogy gyerekeket levigyem a kocsihoz ott bekössem, majd ott parkolóhelyet keresek. Ezután gyerekeket kikötni és felcaplatni a 3. emeletre. Másfél óra torna után haza, csajok kocsiban aludtak, persze csak 10 percet, ezután gyorsan kaja készítés és etetés. Rövidke alvás után öltözés és indulás (szintén kocsival) a szemészetre, ugyanis Zoé szeme megint bedurrant. A dokinő szerint azért jön mindig vissza a gyulladás, mert nem csepegtettem elég ideig a szemébe. Most 6 napos kúra következik másik szemcseppel. Innen megint haza, kevés játék után  evés és indulás a körzeti dokihoz. Ide már babakocsival mentünk. Mindkét gyerek tüdejében van valami, de még nem gyulladás, így tüneti kezelést kell alkalmazni, azaz orrspray, orrszívás,  C vitamin, köptető mindkettőnél és Zoénak még szemcsepp. Innen a gyógyszertárt és még a cipészt is útba ejtettük. Ezután siettünk Daniért. Itt felcipelni a csajszikat az emeletre, Daninak persze segíteni kell és lassú is a drága. Innen már csak haza kellett jutni, babakocsit a tárolóba tenni és feljutni az emeletre még egy utolsó nagy vetkőztetés. Ekkor összeszámoltam, hogy hányszor öltöztettem őket fel és le téli öltözetbe, a vége 5 fel és 5 leöltözés lett. Persze a napnak még nem volt vége jött a fürdetés és szemcsepp, orrspray adása. Hát így telt a mi nem átlagos napunk. Remélem mostanában nem lesz ilyen. :-)

Most hívtak az oviból, hogy nincs valami jól a Dani, de ha tudok menjek érte. Puff neki. :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése