2010. november 13., szombat

Dani Játszóházas szülinapi partija

Tegnap végre megtarthattuk Dani szülinapi buliját a kersztúri Játszóházban. 
A történet ott kezdődött, hogy januártól vagy 4-5 csoporttársának ott volt megtartva a szülinapja és Danit is meghívták. Az első után folyton arról beszélt a drágám, hogy milyen lesz amikor az Ő szülinapja lesz ott tartva. Sokat dilemmáztunk, hogy legyen-e ott bulija vagy sem. A végső döntésünket bizonyára mindenki kitalálta már. Az eredeti időpont október 22-e volt, de akkora sajnos beteg lett, így az őszi szünet miatt 3 héttel kellett eltolni a bulit. 
A vendégeket 16 órára hívtuk, addigra mi is kiértünk a tortával együtt. Dani a kedvenc ovis társait hívta meg. Ott volt Szofi és Adri a két aktuális barátnő, Kitti és Kata még a lányok közül. Lackó, Benó, Matyi, Zsombi, Arni a fiuk közül. A gyerekek nagyon jól érezték magukat egy két apró sérüléstől eltekintve. De helyettem inkább a képek beszéljenek a hangulatról!

"Végre én ülhetek itt!"

A barátnőivel (Adri és Szofi)

arcfestésen

elkészült a kis mókus

felhőtlen jókedv

imádom Micimackót

de tényleg

A Torta

fincsi fincsi torta

na jó anyuékkal is kell egy kép

had nézzem mi az

hát ebben mi van

"húúú" ez nagyon klassz
csúszni jó
Persze nekem is mennem kellett egy - két kört és csúszni Danival, na a fenti képen látható csúszdától a hideg ver ki, a gyomrom a torkomba lesz a gondolatától is hogy én ott lecsússzak, (ugyanis túl meredek nekem). Pedig kétszeri is meg kellett tennem. Na  de túléltem, bár szerintem a jövőhéten sem hagyhatom ki. (Akkor Zsanettnek lesz a bulija, ahova Dani is hivatalos.)
Rengeteg ajándékot kapott. Nem tudom, hogy hogy csinálták az anyukák, de egyetlen ugyanolyan sem volt köztük.

1 megjegyzés:

  1. Igen ez egy nagyon jól sikerült buli volt!!
    Nagy kár hogy Andi fejét nem sikerült lefényképeznem amikor csúszott....kicsit be volt tojva.....:)

    VálaszTörlés